Trista Tisdag

Halli hallå :P Barnvakt igen är jag, jag slutade jobba halv fem och åkte direkt hit, min syster skulle på möte igen -.- Det blev att jag åkte till ljusterö i helgen iaf :P fast bara på fredagen, vi satt några st och ocg drack öl och bara tog det lugnt :) Sen på lördagen så var jag och alice helt slut, fattade inte varför :-s Så vi bestämde oss för att gå på bio istället för krogen men sen när kvällen närmade sig så blev vi taggade och drog på krogen iaf ;) DEt var helt okej faktiskt, jag och Alice kom hem  halv sju på morgonen, krogen stängde tre men pallar inte berätta hela historien vad vi gjorde, men det var ganska kul iaf det vi gjorde när man tänker efter haha..

Igår somnade jag åtta, jag som verkligen ville se idol men ögonen bara åkte igen hela tiden, riktigt trött tjej =/
Håller även på att försöka sluta röka men fan inte lätt, mitt humör är som en berg och dalbana. I morse började jag gråta på jobbet, dels för att jag var sjukt trött, röksugen men framförallt så saknade jag mamma, mitt i när jag jobbar liksom, vet inte alls vad som hände helt plötsligt :-s
MEn ska nog sluta nu för denna gången att prata om mitt "otroliga intressanta liv"
hade braa
:D <33




så sjukt att man kan sakna den tiden, dom minnena då egentligen man mådde som sämst oftast, tyckte man då, nu uppskattar man bara den tiden och vill tillbaka... :/ I alla fall jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0