Torsdag..

Nu har det hänt lite iaf, jag har fått jobb här i sollentuna på ett dagis tack vare min syster :) ska jobba hela nästa vecka och så hoppas jag att jag får behålla det länge ;) Pengarna rullar in som dom ska nu :D
Imorn är jag ledig för dagiset skulle vara stängt, ganska skönt faktiskt :P Helgen ska jag spendera på ljusterö med mina kära vänner och på söndag ska vi till borlänge och åka på äventyrsbad, wohooo :D Det ska bli skoooj! 
 
Det var det jag hade att säga, kommer inte på nåt nu iaf :P Förutom att jag saknar mina vänner så sjukt mycket så längtar tills imorn, då linn också ska bjuda på tjejmiddag (:

Aja nu ska jag börja röra mig hemåt från min syster :P
Hej dåå :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0