Tisdag 6/9

Hejhej! Nu har jag flyttat så numera bor jag i sollentuna :p Har burit sjukt tunga möbler idag som vi var tvunga att flytta till förådet och det var inte lätt asså :P Jag flyttade i måndags men sov hos min syrra igår och inatt ska jag göra det igen men fick ordning idag så imorn kommer linn hem till mig och ska sova, känns bra för då slipper jag sova första natten själv :p
Och jobbet, det var lite värre, eftersom jag bara blir timvikarie så blir det väldigt få jobb så måste söka ännu ett till jobb :-s Har ganska panik!
 men så ser mitt liv ut just nu, får väl hoppas på det bästa helt enkelt..

Men ska nog faktiskt sova nu, trött tjej man är..
Natti natti <3





Saknar nästa sommar redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0