Lite av allt möjligt.. :)

Börjar med att säga att helgen som var, den var nog den bästa på länge :D
Jag var ju på tjejmiddag hos linn i fredags, det var riktigt mys, sen kom det massa andra folk också så man kan sägsa att det blev fest :P Sedan sov jag hos Michelle, på lördagen tog vi tjejer bara det lugnt, kolla först på film hos emma på dagen  och på kvällen kollade vi massa film hos Julia och även då sov jag hos Michelle :) Skit kallt vare den kvällen och när vi kom hem till michelle så hade vi glömt hennes fönster öppet i hennes stuga haha så blev att jag sov i byxor , strumpor och tjocktröja :P Sen steg vi upp halv sju på söndagen för vi skulle ju åka ända till borlänge till äventyrsbadet och det var SKIT KUL! LIte blåmärken och ont i nacken har jag men det var det verkligen värt. Jag upplevde en känsla av att vara ett litet barn igen, riktigt härligt :) Så man kan säga att helgen var riktigt roligt! :D

Just nu är jag barnvakt till min systerson för min syrra skulle på möte så åkte hit direkt efter jobbet, riktigt trött är man, barnen tar alla energi man har plus att jag blev själv med sex st tvååringar, inte lätt..
Men det är bara att bita i det sura äpplet :P
I helgen kommer Alice hem till mig så blir inget ljusterö denna helg, jag och Alice ska ut på krogen har vi bestämt så får hoppas på att det blir kul :)
Nu kanske jag ska sluta sitta vid datan och kolla på film med pontus :)
Hej ddå :) <
3




Hmm.. Ska jag färga det brunt igen tro.. :P

Kommentarer
Postat av: Juuuuuliet

Kelis <3

2011-09-22 @ 22:26:03
URL: http://lillshiten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0