Dagarna går, dagarna kommer..

Suck.. Jag har inget jobb, har precs flyttat från alla mina vänner men har ju turen att Linn kommer idag men hon stannar ju inte för evigt direkt =/
Men har för mesta dels panik just nu över att jag inte har nåt jobb eller jag har jobb men kommer inte få jobba på ett braaa tag kan jag säga, aja slutpratat om det, förr eller senare löser det väl sig förhoppningsvis..

Nu vill jag bara att tiden ska gå så linn kommer hiiit nångång, hon kommer vid två :P
Sen ikväll blir det att kolla på idol och säkert chips och cola till det eller nåt, i alla fall cola :D
Nu ska jag nog sätta på en film så tiden går fortare :P
bye bye <3




heheh.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0