hmpfr..

Haha oj det var ett bra tag sen jag skrev, men har ju inget internet så blir lite svårt då, plus ingen data ens :P
LIgger hemma hos alice nu fast hon är hos frisören men jessica är här också fast hon ligger och sover -.-
Förstår inte hur man kan sova så länge :O

Nu är det iaf söndag, jävla skit säger jag! Ska jobba imorn och fortsätta leva mitt tråkiga liv i sollentuna..
Den här helgen har väl varit okej, vi var några stycken på nattbio i fredags, det var mys :) igår skulle vi dricka och så men det hände inget så vi åkte hem till alice och kollade film och åt chips istället :P
Förra helgen däremot var nog bland den bästa helgen på länge, var på middag hos min bror på fredan, på lördagen åkte jag till ljusterö och skulle bara dricka lite men hoppsan hejsan vad man blev kalas full :P Men kuuul vare :D

Ååååh helt sjukt vad jag bara vill bo närmare ljusterö ibland och det sjukaste är att hur mycket jag saknar skolan.. Saknar min klass också :( Nu tänker jag ´så att nu ska man jobba hela sitt jävla liv och man måste verkligen gå till jobbet för att kunna leva ett liv liksom, det suger! plus att jag redan bor helt själv, var inte riktigt så det skulle bli och i sollentuna också..
Fml...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0