Ljusterööö

Heeej :) nu har jag tillgång till internet igen :P är hos Alice nämligen :) halloween festen jag var på var helt okej faktiskt, vart en aning påverkad men ändå med måtta :P somnade kl tio på morgonen, det var längeee sen man orkade sånt :) Förra helgen var jag på ljusterö också men tog det mest lugnt med film, åkte lite bil hit och dit och drack lite granna :P Och nu är jag på ljusterö igen :P Har lite svårt att vara ifrån denna fina ö :P Igår var vi några stycken hemma hos mig i sollentuna dåra :P Och hade filmkväll, det var myys :) känns bättre nu att vara ute på ön när jag börjat prata med alla igen, det ändrades sig efter halloween festen :) Nu sitter jag som sagt hemma hos Alice och väntar på mat som hon lagar med emelie och jessica, jag fastnade vid datan, blir lätt så när man inte har en egen :P Sedan ska vi till Robin senare ikväll och dricka lite öl :D

Och sen råkar det faktiskt vara så att det är bara 12 dagar kvar, sen blir jag 20 ååååår! jävlar vad tiden har gått, helt sjukt, kändes som jag nyss blev arton men nee det var två hela år sen :P
HAr ju tappat bort mitt legg också så fixade leggkort idag som blev så jävla helvetes fuuuuult men aja skitsamma, bara jag får ett legg nångång, måste ju kunne gå ut på krogen när man fyller år ;)




beslut ångest!!  frågan är om jag ska färga det brunt eller intee :P

Kommentarer
Postat av: Juuuuuliet

I want you brown!

2011-11-12 @ 18:17:30
URL: http://lillshiten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0