Onsdag

Nu har jag varit slarvig igen med att skriva men har inte tänkt på det bara :P
Helgen som var, den var faktiskt helt okej :) jag umgicks med mina vänner hemma hos mig, några drack lite öl, tog det bara lugnt :) Imorn är det redan torsdag, den hära veckan har fan gått snabbt men jag klagar inte :)

Förut mådde jag ganska dåligt vilket man kunde se på vissa inlägg som jag skrev och det är för att mamma och jag ska flytta från ljusterö och det  blir bara jag och mamma då alltså så då tror jag man fattar vad jag menar =/  Så vi ska sälja huset och idag fotade dom men jag var inte hemma då, tur det :P ne men det har varit jobbigt och det är tråkigt att man ska flytta för vi ska flytta ända till sollentuna så kommer ju inte alls ha lika mycket kontakt med mina vänner, iaf inte träffa dom lika mycket :( Men nog pratat om det.. Nu är det bara tre veckor kvar till studenten!!! :D Det har gått så sjuuuukt fort och jag har fortfarande massa rester som jag måste hinna med fort som bara den :P

Och i helgen ska jag fira alice på fredag som fyller 18 år :) Och på lördag ska jag till min kära bror och sova dära så jag tror att det blir en bra helg :P

Och sen måste jag ju bara berätta vad som hände idag i skolan, hahahah...
Jag är så jävla klantig, jag tappade min mobil i skolans toalett, bläää!! positiva med det var att det var innan någon hade gått på toa men ändå fy faaan vad äckligt hhah.. aja, gjort e gjort :P men Mobilen funkar ju inte så det suger så har inga nummer nu för hade en mobil hemma som tur var :p
Och nu kände jag att det här inläägget blev väldigt långt, får se om någon orkar läsa detta :P





Inatt så ska Julia  sova hos mig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0