Söndag

Ahap då var denna helg slut då..
Helgen har väl varit okej, i fredags så satt vi några stycken hemma hos mig och sedan drog vi vidare på en fest typ, nykter och glad var jag :) Och igår var vi hos en tjejkompis Robin som fyllt år, hon hade party, kom en hel del dit och jag kollade verkligen runt om det var nåågooon annan än jag som INTE drack men nej, det var bara jag som inte gjorde det hah :P Men det var väl trevligt förutom att jag var ju inte så jätte glad igår, fick nån jävla humörsväning så var ledsen hela dagen och kvällen så det var ju lite tråkigt att det blev förstört så men, men..
Imorn ska jag till skolan och göra absolut sista grejen i skolan, redovisa -.- Men sen är jag helt klaaar! :D KOmmer ju typ vara ledig resten veckan :)

Julia och Emelie är här så ska väl vara lite social med dom nu :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0