Och så var det söndag -.-

Heej! =) den hära helgen har väl inte varit den bästa kanske :P I fredags så skulle jag bara ha några st här hemms hos mig men så det kom det fler och fler och alla drack förutom jag som vanligt så jag var mest irriterad för vissa blev så dräggiga och vi hade ju visning idag så ville ju liksom att ingen skulle stöka så mycket men det var inte så farligt men var ändå tvungen att städa igår i två timmar :p Igår var vi på krogen ute på ljusterö men jag var nykter så kollade igen när de flesta blev as packade, när det stängde så gick jag hem och kollade på film och somna :)
Sen så idag så städade jag lite mer eller jag plocakde undan saker så det skulle se lite bättre ut :P
Imorn har jag prov i religion och jag skulle ha pluggat hela dagen men har varit så sjukt trött så somande i soffan :P men får väl plugga lite nu..




Lite bilder från fredags :p <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0