Nananaanana..

Jag är så jävla bäst! hah ne men idag är Mickis lite gladare person än igår :)
Jag vet inte varför´;) men känner jag mig själv så lär det väl vända sen men får väl hoppas på det bästa..
Sitter i skolan nu och ska redovisa om en halvtimme, sedan är jag helt jävla klar som sagt :D
Igår hade vi visning igen hemma, jag, Jullan och Emelie låg i soffan typ halvdöda och helt plötsligt kommer mäklaren och säger att det är tio min till visning hah vi sprang runt i hela huset och plockade undan, bäddade sängar och hela min hög med kläder slängde jag rakt in garderoben, vi hann precis gå ut genom dörren så började det komma folk :P

Tror faktiskt att jag ska börja förbereda mig inför redovisningen nu :)



BFF! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0