lördag!!!

Planerna för min helg blev ändrade, jag skulle ju ha följt med på krogen igår och firat alice men jag orkade inte, har inte så mycket kraft till att göra saker :-s  men jag följde i alla fall med till stan och överrsakade henne och sen åkte jag, emelie och Julia hem :) Inatt så sov julia här, vi låg hemma hos mig igår och skulle egentligen kolla film men vi  båda somnade  tio hehe :P
Idag ska jag egentligen städa huset men sa till mamma att jag måste plugga men det sa jag bara så jag kan umgås med Jullan istället :) ne men Vi ska nämligen ha visning om typ en vecka eller vad det är och vi måste börja röja lite här hemma men orkar inte tänka så mycket på det dära just nu =/ Så hoppas jag och Julia hittar på nåt skoj =)
Och ikväll har jag ingen aning om vad som händer, förmodligen fira Alice här ute på ön :)





Snaaaart Sommar!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0