blää med söndag

kan ju börja med att säga att jag är väldigt nöjd över den hära helgen =)
Igår så var vi på krogen här ute på ljusterö, det var ganska hyfsat med folk och alla var verkligen skit fulla, det var helt sjukt haha men jag Och Julia var dom enda som var nyktra typ och det var väldigt skönt fakisikt, hon och jag drog hem när krogen stängde och kollade på film som jag älskar, magiska systrar men vi båda somnade igen i soffan och sedan gick vi och la oss i sängen :) Så helgen har varit lugn och skön men jag har ändå haft kul :D

Nu sitter jag hemma helt lonley :( Jag försöker plugga till två stora prov som jag har men det går verkligen inge bra :P
Och ikväll är det big brother yeey :) Jag vet inte ens vilka som är nominerade men det återstå att se :P
Nu tror jag att jag ska kolla på tv lite och sen föröska plugga lite och sen ut och gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0