Söndag =/

Nu är helgen slut :( Hahah asså den hära helgen har varit så jävla konstig, inte alls som alla andra gånger vi har festat och så, det har varit skit kul men verkligen konstig, vill bara berätta för hela världen varför jag tycker det XD Men ne vissa saker ska man vara tyst om.. :P
Igår när jag, cissi och michelle hade varit på tjejmiddag hos LInda så vart vi alla ganska påverkade :P Så när jag mich å cissi skulle dra tillbaka till ön så blev vi skit taggade på att parta vidare eller jag var väl ganska trött först men det belv ändrat ganska snabbt, men i alla fall så hade alice fest igen så vi drog dit och ah fy fan vilken konstig kväll det blev haha, både fredan och igår var helt knas. hah upprepar det hela tiden men kan verkligen inte beskriva hur skumt allt har känts :P
Men lyckad helg i alla fall! :D




This will be the best memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0