Torsdag..

Jag måste skärpa mig! :p Jag var inte i skolan i måndags, inte igår och gissa vad, jag e hemma idag igen :-s Och imorn ska jag inte heller till skolan. Igår var vi på bio några tjejer och kom inte hem förän vid ett så då kände jag att jag inte orkade åka till skolan idag och ikväll ska jag på studentskiva så då kommer jag absolut inte orka gå till skolan imorn..
Vi kollade på I am number four igår och jag var lite tveksam till filmen först men den var faktiskt skit bra tycker jag :)

Idag ska jag fixa mig och hålla på, vad ska jag haaaa på miiig??!!!  Jag har ingen aning och det suger ärligt talat :-s
Sen ska jag ta halv två bussen från ljusterö till åkersberga och åka till LInns kompis och sedean drar vi på deras skiva :)
Men fortfarande, vad ska jag ha på mig!! :(
Aja det är nog lika bäst att jag börjar leta redan nu för lär ju ta hundra år innan jag kommer kunna bestämma mig :P
Haha hitta en gammal bild på mig och linn :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0