sjuk :(

Jag har jätte tråkigt så vill bara skriva nåt men orkar inte tänka just nu så orkar inte skriva om dag blabla..
I onsdags åkte jag på kryssning och det började med att vi kom väldigt för tidigt så vi fick vänta i hundra år innan vi kunde kliva på båten men när vi väl får göra det så får dom för sig att dom ska kolla igenom ALLAS väskor, och kan ju säga att det tog sin tid :-s Kvällen var rolig, jag tog det ganska lugnt med drickandet så det kändes bra. När jag vaknar på morgonen så har jag knappt nån röst, har svårt att andas för lungorna gör skit ont, världens huvudvärk och feber- frossa. Så hela den dagen spenderades i hytten och det blev bara värre och värre och inte nog med det, nacken är ju helt förstörd, kan knappt röra på mitt huvud. Hela kroppen är öm så känns som om jag har blåmärken på hela kroppen.. Och så var jag tvungen att åka hem kommunalt, det var hemskt men var ju så illa tvungen.
Så sitter här hemma med influensa, jag vill bara kunna sova men går inte =/


Kommentarer
Postat av: maria nilsson

Tja nice blogg, e det bra eller ? Längesen! :D

2011-03-06 @ 05:26:39
URL: http://keaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0