party party!!!!

Fredaaaaaaaaaaaag!!!!!! Yeeey :D Den hära veckan har fan gått sakta tycker jag men nu är det äntligen fredag! :D
Alice ska ha fest ikväll och jag har varit taggad hela dagen igår och idag och det är jag fortfarande men inte alls lika mycket som förut faktiskt, vet inte riktigt vad som hände :-s Men kan ju tänka mig att det är för att jag inte vet vad jag ska ha på mig, blir lite depp då men löser väl sig snart förhoppningsvis!
Inatt sov jag hos Alice, var nämligen ledig idag men ändå så var jag i skolan :P Ne men cissi skulle åka dit för att hämta pengar från alla i klassen till studentskivan så hängde med som sällskap :)
Känner att jag egentligen skulle behöva sova lite, känner mig ganska trött.. Men nej det hinner jag inte, ska fixa håret, sätta på lösnaglar, leta kläder och sminka mig och peppa mig själv lite på att bli ännu mer taggad för ikväll och sen bär det av till Alice, wohoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0