onsdag onsdag

Hallå :) igår blev det inget inlägg för min del, min kompis ville så gärna skriva ett så hon fick göra det, haha fråga mig inte vad hon har skrivit, hon e ganska rolig hon :P
Nu e det onsdag och jag stanna hemma från skolan för vi skulle ha en framtidsdag idag och lyssna på massa föreläsningar och det pallar jag inte, kändes skönare att stanna hemma men kan ju inte säga att jag sov direkt länge men var ändå skönt att vakna utan en väckarklocka som jag e så sjukt trött på :P
Imorn ska jag till skolan på en lektion och sen ska jag till täby och träffa min kompis Emelie som jag inte har träffat sen.. ja jag kommer inte ens ihåg och på fredag är jag ledig och sen på kvällen är det fest! :D

Idag ska jag förmodligen träffa Alice :) Hade hoppats på att det skulle bli sol idag men det är i alla fall inte så kallt så det får man vara glad för :P





Fan vad jag e sugen på att bli brunett igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0