Lördag!

Heej! =) Idag äre lördag, underbart men känns inte som att blev så mycket helg som det brukar kännas. Igår hade vi sikta mot stjärnor med utvecklingstörda som då var mitt och några andras projektarbete i skolan som vi har planerat nu i några veckor och det blev skit bra, jag tror det var typ säkert hundra pers som kom och kolla och jag var jätte nervös, jag stod som kör och kunde inte en endaste text men det gick bra i alla fall :D Det slutade kl nio och då åkte jag Michelle ut till ön, drack lite och träffade folk och sånt, det var väl trevligt men jag var så sjuukt trött så jag fick i mig bara tre öl och sen gick jag hem och sov :) Och idag gick jag ner till hamnen och träffade Julia, anton, danne, marcus och johan och jag julia satt ute på bänkarna och pratade i solen, så jävla underbart väder idag, blir helt glad :P Sen gick jag hem och mamma klippte mig :O hah det e är gaaaanska så kort nu asså men håret var som tuggummi :-s det e ju fortfarande slitet men fick bort lite i alla fall så det var ganska nödvändigt faktiskt..
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra men vill gärna hitta på något, skulle vara kul och kolla på bio eller typ bowla eller vad som helst :P Nu ska jag i alla fall fixa till håret lite och byta kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0