Josefins Gästinlägg

Jag fattar egentligen inte varför jag skriver ett gästinlägg.. meen det är ju rätt kul har ingen egen blogg så varför inte låna någons annan?! Jag förstår faktiskt inte varför människor bloggar, är det för att man vill berätta för hela världen vad man gör eller vaddå.. Jag hade en blogg för längesedan men det är glömd nu, hade den ca en vecka skrev bara blä blä blä blä blä blä blä blä blä och det är inte okej! 

Jag måste berätta att Mikaela har klippt sig och det var hennes mamma som gjorde det men det ser bra ut. Faktiskt! Mikaela är också en fantastisk kompis som är väldigt omtänksam av sig. Om du inte känner Mikaela borde du lära känna henne för hon bryr sig om sina vänner och det är unikt! 

Nu har vi snart svenska lektion och det blir spännande.. noooooooooooooot. till lunch blir det ungspannkaka helt okej tycker jag. fast lite irriterande att det bara är ofrech mat på denna skola. Alltså jag vet inte riktikt vad jag ska kriva lixom., heeeeelt tom är jag. i huvudet alltså. Nu ska jag berätta att alla idioter måste köpa student skiva biljett till barn och fritids student skiva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om ni är Mikaelas kompis så köper ni biljetter förstår ni det?!?!?! Vi vill ju att ni underbara människor sak komma, kan ni förstå det. Aja nu blev detta fett jobbigt så jag ska säga er hejsejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0