dag 28 - det här saknar jag (sista på listan)

Jag kan säga att jag saknar mycket saker från förut typ från den åldern som jag var 14,15,16 men ändå skönt att dom åren också är över för det kunde ju även vara ett helvete :P
Som jag brukar säga, jag saknar FFF vilket menas som farfar, farmor och fredrik ;(
När dom fanns så känns det som allt var mycket enklare men kanske för att man har haft ett helvete sen dom gick bort, mycket att bearbeta. Jag stod både farfar och farmor väldigt nära, dom var så söta :) Fredrik ja.. det var ett rent jävla helevte så det pallar jag inte ens prata om..
Så jag saknar inte direkt nåt utan jag saknar nån om man säger så :P
Man ska ju verkligen ta reda på tiden man har själv och med sin familj..<3

vad deppigt inlägg det blev men skulle ju skriva vad jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0