DAG 27 - min favoritplats

Igår blev det bara en hemmakväll och det var faktiskt rikitgt skönt, satt uppe till elva för jag väntade på en film som jag skulle se men jag somnade efter typ bara tio min efter den börjat men men :P Måste ha varit riktigt trött igår men jag tror allt kommer igen efter veckan, det har varit mycket att göra..
Min favoritplats, jag vet ingen som jag har, jag har massa olika men om jag ska ta här på ljusterö så finns det en plats som heter stora badberget där man kan bada fast jag gör aldrig det längre men jag och min förra bästa vän eller vad man ska säga gick alltid dit och satte oss på berget och kollade på solnedgången och det är riktigt mysigt där faktiskt, men nu har jag inte varit där på länge.. Sen är ju hemma såklart min favoritplats och för mig är det självklart är för att sitt hem är ju oftast ens trygghet och här kan jag vara mig själv än vad jag nånsin kan vara nånannanstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0