dag 26 - mina rädslor

Min största rädsla är döden, Jag är hela tiden rädd om det kommer hända nån något just för att jag vet den känslan för bra :-s men inga fler tack.. och jag själv vill aldrig dö..
Jag kan nog inte beskriva hur rädd jag är för det, jag tänker hela tiden vad som händer sen. Man lever och sen dör man bara, jag tycker det känns jätte läskigt ne usch, jag mår dåligt av att ens prata om det, jag är verkligen rädd =/
Sen finns det ju massa andra saker jag är rädd för såklart men det är väl typ såna där småsaker som att jag är rädd för älgar, att gå på isen på havet, mm.. Sen är jag rädd att bli ensam och såna saker..

Kommentarer
Postat av: Linda H

Saknade dig i skolan idag :( <3

2011-03-14 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0