dag 25 - en första

vadå en första? :-s :p Hah vet inte riktigt vad jag ska skriva på denna..
Skiter i det, skriver lite om min "roliga" helg istället :P
Ne men i fredags var det kul, vi var hemma hos cissi på tjejmiddag och vi skulle disskutera en resa som vi alla tjejer ska göra i sommar och cypern var typ bestämt men priset blev för högt så det blir förmodligen danmark istället hah..
Efter middan började vi dricka lite och det var trevligt och sen hamna vi på lite olika ställen.
I lördags, ah igår alltså så var jag bara hemma förutom när jag var med hanna och dogge i typ en timme så det blev en lugn lördag men det är skönt =) Och  idag sitter jag bara med massa ångest för det är ju söndag och det betyder ju då alltså att det är skola imorn =/ Jag har så  sjukt mycket plugg att göra, kom fram till att jag har tio rester att göra och när det är så att jag har för mycket att göra så blir det att jag skiter i att göra nånting alls istället :-s Så idag har jag bara kollat på massa filmer sen jag vakna och snart blir det fler :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0