dag 24 - det här får mig att gråta

Haah det är ganska mycket som får mig att börja gråta eftersom jag är en ganska känslig person..
Men jag gråter när nån dör, jag gråter om jag bråkar med någon, olycklig kärlek..
Jag kan gråta för små skitsaker t.ex om jag inte är på humör och nån hela tiden ska jävlas med mig eller nånting, då blir jag så irriterad att jag börjar gråta. Jag gråter när inget känns rätt, det finns såna där knäppa dagar som jag bara kan börja gråta utan att jag egtnligen vet varför men ofast beror det på ångest, vilket jag även har idag men har inte gråtit utan har bara ångest :P Jag kan i stort nästan gråta för vad som helst ibland, det beror på "vilken sida jag vaknat på" Men sån e jag :P

Kommentarer
Postat av: nilsson

Alla har sina ångest äckliga dagar & det e ej skönt, i know... Skit lame! Hoppas du mår bättre iår iaf <3



Jo det e sisådär med mig, allt e som en berg & dal bana, åker upp & ner som en blogg statestik.. så jobbigt! -.-



Vi kan snacka mer om sån lite mer privat..



Saknar dig <3333

2011-03-13 @ 05:13:26
URL: http://keaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0