dag 23 - det här får mig att må bra

Självklart är det min familj och mina vänner så får mig att må bra, som får att orka göra allting här i livet :P
Men sen finns det småsaker, jag mår alltid bra när jag har nånting att se fram emot, när solen skiner då mitt humör förändras till något jätte positivt, jag blir då oftast alltid glad mot allt och alla och jag blir på värsta flumm humöret som ett litet barn som senats igår då jag skrattade tills jag grät och jag menar, jag tror det är många som mår bra då man är glad och skrattar =)
Det känns som att livet leker nu på ett postitivt sätt :D
Jag mår bra när jag har klarat hela veckan i skolan, jag mår bra när jag köper kläder, jag mår bra när jag äntligen får umgås med alla mina vänner på helgerna :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0