dag 21 - ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick? ja vad skulle det vara, tycker det e så svårt att komma på nåt bara så där :P
Men det är väl ett litet sjukt "ogonblick"  som hände när vi var 14 och 15 år tror jag och det var jag, michelle, cissi, linn och dea och vi drack sprit en kväll och jag glömmer aldrig bort, jag stod vid en bil och spydde och samtidigt kommer cissi och spyr medans hon går längst gången från huset och varför jag just ser det som ett ögonblick är för att jag kommer aldrig glömma hur cissi såg ut hahaahh XD Och sen dess har jag nog aldrig sett henne göra så igen förutom en valborg då hon bara stod och spydde som ingetninge medans hon snacka i telefon,  sry Cissi att jag talar om detta hah men du bjuder på det säger vi ;)
Gammal bild på mig och Cissi :D

Kommentarer
Postat av: maria nilsson

Fan va nice att det e bättre med dig! Hur e livet för dig just nu då ? :) <3 Vilken linje går du i osv..

2011-03-08 @ 06:47:58
URL: http://keaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0