2 dagar kvaaaaar!

Jag har faktiskt en anledinig varför jag inte har skrivit på länge :p Vi har inget internet hemma längre!! :( Vet inte varför, mamma skulle kolla upp det så jag hoppas hon gör det snart..

Det har väl inte hänt så jätte mycket sen förra onsdan, det var väldigt trevligt hos Linn så nu går hon inte i plugget heller och snart gör inte jag heller det! :D På fredag tar jag studenten, wohoooo!! :D Fast lite ångest har man väl, har inte den blekaste vad jag ska jobba med men svårt att söka nu också eftersom jag ska flytta så vet liksom inte riktigt när jag flyttar så får vara ledig fram till dess :P
Helgen som var , den var faktiskt rolig, jag var ju då nykter som vanligt men jag hade skit kul :)
Men på fredag då ska jag dricka alkohol, det var ändå 5-6 veckor sen jag gjorde det så får se hur det blir hah :P

Idag har vi haft avslutningslunch och det var treeevligt :) Sista lunchen med klassen, det var faktiskt en aning sorgligt ;( Kommer sakna dom som fan, och allt med skolan att göra även fast jag har klagat så mycket över den vilket man brukar typ göra när man är skoltrött men åh, ångest! :( Vill inte, kommer verkligen sakna min klass..

Juste om ni undrar varför jag kan skriva nu är för att jag sitter kvar i skolan efter lunchen med cissi och marie, vi ska ta fyra bussen..  Men nu ska jag även kolla igenom facebook lite också innan vi drar, får se när jag skriver nästa gång. Men hare bra! :)
<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0