Ingen vanlig dag idag.. :)

Idag är det den 1 Juni  och min vän Linn tar studenten!!! Så Grattis till henne mitt lilla hjärta :)
Så idag ska jag hem till henne på mottagning och sedan har hon fest hela kvällen men jag ska då vara nykter som vanligt :P På min egna student som är om exakt tio dagar :O :D Då jävlar ska jag äntligen supa! :D
Nu sitter jag i skolan, totalt onödigt, dom sa att det var jätte viktigt att komma hit för att lyssna på information om studenten men det var två poliser som berättade lite om alkohol och skit, sånt som man redan visste typ :p

Nu väntar vi bara på Cissi för hon skulle prata med nån lärare och sen ska vi ner till stan, Cissi ska kolla skor och jag ska handla student present till Linn :)
Bye bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0