2011 !!!! 02/01

Jaag veet att nu var det faktiskt länge sen jag skrev men mitt jävla internet har inte funkat hemma, är nämligen hos Alice nu så passar på att skriva ett inlägg..
Julafton var jätte mysig, jag fick jätte bra julklappar dessutom :D Och nyår var ju nu i fredags, haah full och glad var jag men har hur mycket blåmärken som helst på både benen och armarna och det var för att jag ramlade si så där typ 40 gånger på golvet men inte bara för att jag var full utan det var halt för alla hade spillt skit mycket dricka på golvet :P vi var på ett ställe som heter Granliden, ( en fest lokal) Det var kul men kändes som att det kunde ha varit roligare :P

Inatt ska jag sova här hos Alice, vi ska på bio imorn och kolla på änglagård, fast jag har redan sett den en gång förra veckan på bio hahah men det är skit sak samma, tycker den var bra så mig gör det inget :P
Men nu ska vi kolla på film, har ingen aning när nästa inlägg blir..
Juste åker ju till Thailand på lördag, underbart!

Heej då.. <33




Typ ett halvår gammal bild nu.. :P Saknar det bruna håret ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0