dag 8 - ett ögonblick

Oj den här var ganska svår faktiskt..
Det här ögonblicket kanske är lite sorligt.. men min systers förra pojkvän dog förut som är då min systersons pappa, han dog när jag var 13 år och jag hade känt han sen jag var fem, han var som bror för mig.
Och ett ögonblick kommer jag ihågvar  när han gav mig en STOR kram innan min syster och han skulle åka hem från oss med vaxholmsbåten, jag kommer ihåg att vädret var jätte fint, det var på sommaren. Vi hade haft det jätte kul den dagen och allt med den dan var underbar faktiskt men kramen kommer jag aldrig glömma och det är för att det var sista kramen jag fick, några dar efter dog han i en bilolycka..

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0