dag 7 - min bästa vän

Min bästa vän, hmm... Jag hade en bästa vän förut som jag alltid var med, vi "satt typ ihop" Alla förväntade sig alltid att vi var med varandra så när dom ringde så frågade dom alltid vad gör ni och inte du :P  Vi bodde även grannar precis brevid varandra så även det gjorde ju också att vi alltid var med varandra men henne kunde jag prata om allt med, vi hade alltid kul, hon följde t.om med mig och min familj till thailand en gång. Mina föräldrar såg lite henne som en dotter :P Vill inte låta typ självgod eller vad man säger man man kan säga att vi hade den perfekta vänskapen. Men sen flyttade hon till stan för typ tre år sen och nu vi har inte träffats på ett år om inte mer men vi håller fortafarande kontakten och pratar ibland men inte som förut tyvärr =/
Nu har jag flera bra vänner som jag har jätte kul med och kan prata med och som jag verkligen trivs med, sen är det ju också så att jag kan prata om vissa saker med vissa, vet inte riktigt hur jag ska förklara men ah.. :P





Love :)

Kommentarer
Postat av: mich

Hahah vilken bild :D

2011-02-10 @ 18:23:50
URL: http://michll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0