Dag 3 - mina föräldrar

ja, vad ska man säga.. :P Dom är inte skilda men dom har varit det två gånger förut men dom blev tillsammans igen när jag vár nio år tredje gångén gillt och jag tror dom kommer hålla ihop nu livet ut :)
Mamma ser mig fortfarande som hennes lilla ängel, asså hon ger mig  saker  ganska ofta och ser alltid till att jag mår bra och alltid har pengar:) ( ja cissi, jag vet att du tycker jag är bortskämd) Men jag ser mig inte som det, jag är tacksam för allt min mamma gör för mig och jag hjälper alltid henne med saker om hon vill :)
Pappa är bryrs sig också alltid om mig och om jag ber om nåt så får jag det oftast heh.. Han skämtar väldigt mycket så antar väl att det är ifrån honom som jag har fått det ifrån, umgås jag med honom en dag så kan jag skratta hela tiden men inte med han utan åt honom :P Han är rolig han.. :D
Vi var ju nyss i thailand och jag trodde aldrig jag skulle hålla sams med dom men det gjorde jag, vi hade det underbart och alltid kul, är det för jag kanske är äldre nu och inte tjafsar för minsta lilla, hah jag vet inte :P
Jag älskar mina föräldrar och är så tacksam och glad att jag har dom<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0