Dag 20 - den här månaden

Haha kul att jag säger i förra inlägget att jag ångrar saker på fyllan och jag kan säga att detta är ett sånt tillfälle så jag säger bara en sak ÅNGEST!! jävla skit vad jag hatar det här, ska aldrig dricka en droppe till men sen kom jag ju på att jag ska på kryssning på onsdag och inte så kul och vara nykter bland alla andra som super :P
Nu mår jag så dåligt psykiskt eller vad man ska säga så har ingen matlust eller nånting, allt e bara åt helvete!

skulle ju då egentligen prata om den här månaden men kan ju säga att den har varit som alla andra, skola, plugg, skola, plugg, skola osv.... och krök varje helg, vet inte mer vad jag ska säga, skit månad helt enkelt.
Detta blev ju ett "glatt" inlägg men aja man kan inte alltid vara glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0