dag 17 - mitt favoritminne

Jag har väldigt många minnen som jag gillar och jag har suttit nu i en halvtimme och kommer verkligen inte på något favoritminne så därför tar jag ett minne som kommer upp först i huvudet..
och det första som jag kom och tänka på var min 16 års dag hah, jag tror jag kom på det för jag och Michelle tror jag det var pratade om det för några dar sen :P
Den natten/Dagen var nästan till perfekt :P och varför det står natten/dagen är för att det var typ efter tolvslaget som  jag då fyllde år, det var den tiden då vi alltid var några stycken som alltid var med varandra, varje helg hittade vi på något, det var alltid vi typ fem tjejer och typ de sex killarna, kommer inte riktigt ihåg men vi hade iaf alltid kul men iaf så skulle dom fira mig när jag fyllde 16 år och vi satt allaihopa en liten stuga, inget komplicerat alls men det var nog bland det roligaste jag gjort, orkar inte berätta detaljer men det är nog ett minne som jag alltid kommer komma ihåg, miss it<3, det känns som om det vore igår men det var det icke, fyller fan 20 i år :O helt galet..




Midway along the journey of our life I woke to find myself in a dark wood. For I had wandered off from  the straight path

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0