dag 16 - min första kyss

Haha oj ska man komma ihåg det :P hm..
Detta var måånga år sen, kommer inte ihåg hur gammal jag var exakt :P
Det här var inte min första "kyss" men det är den jag kommer ihåg hur det hände :P
Jag var med mina kompisar nånstans, hah kommer inte riktigt ihåg var men mina tjej kompisar ville att jag skulle "kyssa" ( lång puss ) en kille som jag var lite småkär i och så gjorde mina kompisar så att vi pussade varandra, kan tyvärr inte riktigt kalla det en kyss haha men det är det som jag kommer ihåg, jag vet att man höll på som liten och så men det gills fan inte så jag får se detta som min första kyss. Den riktiga eller vad man ska säga kommer jag inte ihåg i huvudtaget, :P
Ja det var väl typ det.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0