dag 15 - mina drömmar

Jag hoppar över dag 14 för den var vad man hade på sig igen, skit tråkig så det vill jag inte skriva om :P

vad har jag för drömmar? hah ingen aning, menas det vad jag har för drömmar om livet eller vad jag har för drömmer haha
jag antar vad jag har för drömmar om typ livet :P
Jag har väl inte direkt några drömmar, Men innan jag skaffar familj och sånt så vill jag resa mycket för det älskar jag, jag vill se och kunna uppleva olika saker och mitt mål är att våga hoppa fallskärm nån gång i mitt liv:P
jag vill få ett bra jobb som jag verkligen trivs med och tjänar bra på, jag vill ha en underbar kille som komme hjälpa mig att laga mat, handla, städa osv. Och vara bra med ungarna haha låter lite konstigt kanske men inte fan kommer jag bli en hemmafru iaf.. Jag vet inte om jag vill gifta mig, det beror ju självklart på hur jag känner då och så vill jag ha fyra barn :D men kommer säkert bara bli två :P
Det var väl typ det, vill inte ha allt för komplicerat liv och sen vill jag aldrig dö och jag vill inte att nån annan heller ska det, usch fy! ne nu får jag sluta prata om det för får bara en massa ångest och panik :-S

Ne nu ska jag väl snart ta och sova, imorn är det ju då skola, suck...
God natt =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0