dag 13 - den här veckan

okej... Det har bara gått en dag på den hära veckan :P men kan ju ta förra..
Då var jag i skolan hela veckan förutom fredag då jag var ledig :) träffade även mina kompisar på tisdan och så var jag ute och gick lite då och då, sen fredan då som var så drack vi och hade det trevligt och lördag var jag bara hemma och likadant med söndag eller jag åkte och träffade några ett par timmar :P
Hahah känner verkligen vilket händelserikt liv jag har :P

Idag är det ju alla <3 dag, mamma kom hem med lite presenter till mig :) Jag fick en tröja, nya solglasögon till sommar och ett jätte gulligt mobil smycke :D så söt!

Glad alla hjärtans dag alla! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0