dag 11 - mina syskon

Jag har en syster, bror och sen har jag en halv syrra fast henne har inte jag träffat sen jag var kanske 6 år gammal så kan inte säga så mycket om henne =/ Men mina hel syskon har jag världens bästa kontakt med :D
Min bror och jag har typ samma humor, och jag och min syster kan prata om allt med varndra, vi brukar ringa varandra om vi mår dåligt eller om vi vill bara prata om roliga saker lr vad som helst :P Min bror kan jag inte prata om så mycket med nör det gäller sånt kanske:P men vi har alltid kul när vi är med varandra :P och när vi är tillsammans alla tre så beter vi oss verkligen som syskon, dom är underbara och ställer alltid upp för mig och bryr sig alltid :) Älskar dom!
Ska göra tatuering sen med deras namn men inget dom får veta förän jag har gjort den :) Min bror gjorde så ska härma han lite :P <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0