Valborg!

Vilket underbart väder det är! Trodde fan det skulle börja regna idag men tanke på¨hur mycker moln det var men sen kom solen så nu är det skit varmt :D
Idag ska äta middag med mamma, sedan ska jag kolla på brasan med mina vänner och sen blir nog faktiskt att supa! :)
Får se hur kvällen blir, känner på mig att den inte kommer vara så rolig men aja man får göra det bästa av situationen i så fall :P Men känns som att tiden går jätte sakta, jag har varit rastlös sen igår kväll så vill bara att det ska bli kväll nu för då vet jag att något kommer hända..
Men ska nog ta och kolla på en film nu så kanske man glömmer  bort tiden lite :)
SKÅL!

Kommentarer
Postat av: mich

saknar dig mickus :(

2011-05-01 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0