Tokiga torsdag

Hur mycket mer ska man stå ut med?!
Allt började ju bli bra för varje dag som gick men tvärr så varade det inte länge..

Jag KANSKE kommer berätta nångång vad det är som  har hänt men nu orkar jag inte, jag vill bara skriva av mig ibland..

Igår fyllde Linn 19 år så jag var hemma hos henne med malin, josefine och Emelie och firade henne tillsammans med Linns familj och släkt, det var trevligt :) Sedan åkte jag till emma en stund och sen åkte jag hem och föröskte sova och när jag väl somnade så drömde jag mardrömmar som vanligt =/ inte kul!
Och snart är det valborg och jag har inte den blekaste än vad jag vill göra, jag har några alternativ men kan inte bestämma mig :-s Jag tror nog att jag tar det som det kommer faktiskt..
Everything you did, you did for nothing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0