Tisdaaag

Heloo =) Sitter i skolan som jag inte gjort på länge, känns bra eller asså det e ju faktiskt lite roligare än att sitta hemma bara :P
Jag ska ha utvecklingssamtal om en halvtimme vilket jag och min lärare bestämmde nu idag för måste seriöst fråga vad fan jag ska göra med alla mina rester, hur jag ska hinna med allt och om jag kan få extra hjälp..
Känt mig ganska seg idag i skolan och inte mått så jätte bra men börjar vända nu så funderar lite på om jag ska träffa lite kompisar idag  =)

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-04-05 @ 15:30:30
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: Greta

Oj va fin blogg

2011-04-06 @ 11:42:47
Postat av: Bert-Evert

Snygg bild!

2011-04-06 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0