Seg seg lördag

Detta var ju inte så kul, det har varit en seg lördag kväll eller jag har haft kul emellan åt, vi åkte runt med alice bil igen, jag, michelle å alice då :) Och då hade vi kul, fick äntligen skratta för den här dagen :) Upskattar verkligen att jag har mina vänner <3
Vi hade ju skivan igår och det var faktiskt as kul! Jag kände att det var verkligen något jag behövde, komma bort lite och tänka på annat..
Hade så jävla kul med dom i min klass också så känns bara mer och mer för varje dag så sorligt att snart kommer klassen splittras för då går vi ut skolan =/ Känns ju bra på ett sätt då jag slipper allt plugg men att jobba är ju inte heller så kul och sen att jag inte kommer träffa alla varje dag.. =/

Ne nu blir det dags för film och sedan sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0