Måndag

Idag är det en sån där dag som Mikaela är lite gladare :)
Saken är den att jag mår sååå mycket bättre, måste ha fått stark medicin hah ne men kan i alla fall säga att det är en stor skilland mot hur jag mådde igår :)
Våran skiva är tydligen ändrad till fredag så då kommer jag defentivt kunna gå på skivan men nu istället kan inte Linn komma och hon skulle med på middan :(  aja vad ska man göra..
Jag fick äntligen sova inatt också, det var underbart!
Imorgon ska jag även pröva gå till skolan, var ju borta hela förra veckan förutom en dag då så känner att nu kan jag inte missa mer..
Som julia och jag sa att bara för att jag inte orkade skolan förra veckan så blev jag straffad genom att bli sjuk
" Vissa straffar gud med detsamma"  Det stämmer säkert också bara för det :P

Ne nu ska jag nog vila lite, är ju inte så jätte pigg ändå men snart så, det är ju på rätt väg i alla fall :)







Vi är ju så sjuuuukt snygga och cooolaa! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Satan inte visste jag att jag va sådär snygg! :o ;)

Lovee youu! <3

2011-04-05 @ 18:13:24
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0