Måndag

Jag hade skrivit ett helt inlägg tidigare idag men hände något så det kom bort :P
Filmen jag och mamma såg förut var helt okej, killen i filmen är sjuuukt snygg!
Och jag drack i helgen, ouups :-s skulle ju liksom inte det men har iaf haft det trevligt i helgen vilket jag behövde, mår ju faktiskt bättre och bättre nu för varje dag..

Idag har jag solat, övningskört och gått lång promenad och så kom min bror och hans flickvän så det har vart en bra dag :) Det e ju kul att mitt lov börjar nu när alla andras har slutat, min skola är en vecka efter med påsklovet plus att jag var bara i skolan två dar förra veckan så jag är väl nöjd :) Men måste ändå ta tag i pluggandet och plugga med alla rester så det var det lovet :P Ska nog ta och lägga mig snart, ska till läkaren tidigt imorn :-s blää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0