Måndag

Jag vet att det var ett tag sen som jag skrev men har hänt väldigt mycket dom här dagarna och jag kan ju bara säga att det har varit ett helvete, inget jag vill prata om än..
Så har inte rikigt haft tanke på att skriva nåt, men kan ju säga att jag har blivit sjuk igen, i morse när jag skulle åka till skolan så kunde jag knappt klä på mig eller gå, hela kroppen var öm och jag bara skakade och hela halsen är svullen och jag har ont i ena örat. Varför jag skakade och så, tror jag beror på att jag då är sjuk och så har inte sovit på hela helgen just för allt som har hänt =/ Usch vill inte sitta hemma å deppa mer, egentligen vet jag inte om jag kan gå till skolan imorn för har fortfarande dålig kraft i kroppen men vill verkligen inte sitta hemma så tror fan det blir skolan..
Aja nu ska jag "knarka" ännu mer ipren och alvedon och sova lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0