Jävla skit!

Hejhej.. jäklar vad grinig jag är nu, jag var ju på sjukhuset idag och jag har antingen körtelfeber eller halsfluss, dom var inte riktigt säkra och sen sa dom att jag förmodligen har öroninflammation så jag har nämligen fått dubbla doser pencilin som jag ska äta i tio dagar!!! Och min studentskiva är på onsdag som jag faktiskt hade börjat längta till men ne, kommer inte ens kunna ta en cider, om jag ens kommer kunna gå dit men det skiter jag i, middan ska jag i alla fall gå på, har ju ändå betalat 300 kr för den så..
Visst så är det skönt att jag har fått medicin och vad vi typ vet vad som var felet men ändå :(
Hade ju så sjukt ont idag så när vi var i åkersberga  centrum så började jag gråta så mycket att jag inte ens fick fram ord, ni vet när man får svårt att andas :-s Många kollade på mig som om jag vore typ dum i huvet eller nåt, men jag hade så ont så visste inte vart jag skulle ta vägen, fyyy!! :(
Jag hoppas att jag kommer kunna sova i natt i alla fall, det skulle jag uppskatta :P
Men nu börjar Big brother om 5 min, kan inte missa! :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååh Keliiis :( <3

2011-04-03 @ 22:35:17
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0