Fredag..

Fredag idag då och jag och mamma ska på bio :D
Igår Kom Julia till mig och sedan drog vi till michelle och sedan till ett annat ställe, och kvällen igår var väldigt tråkig för min del i alla fall och har tänkt på det att jag kanske bara ska sitta hemma egentligen för jag är ju mitt i en depp period just nu och jag vill inte förstöra för alla andra som vill ha kul och så..

Undra om man ska sola lite innan jag och mamma åker, vi ska ju kolla på bio som sagt, vi ska kolla på red riding hood så hoppas den är bra :) Men började få lite solbränna men försvinner ju så snabbt om man inte fortsätter sola :P
Aja får hoppas på det här blir en lyckad dag/kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0