...

Hellu.. Idag är det då torsdag vilket betyder att vi har våran skiva imorn, får väl hoppas på att det blir kul, är ju inte på världens bästa humör just nu, vill bara spola tillbaka gårdagen. Jag var med michelle och alice, vi åkte runt i en moppe bil i fem timmar och skrämde upp varanda och åkte in på äckliga vägar och vi skrek som jag inte vet vad, vi alla hade tårar i ögonen för vi var så rädda :p Men fan vad vi även skrattade, roligaste kvällen på länge <3
Idag var jag med Michelle och alice igen :) Vi åt först thaimat och sen skulle vi bara åka runt lite i bilen men slutade med att vi fastande i lera och jag blev helt dränkt i lera men men det var skoj det med :P Sen åkte jag och michelle helt leriga till ljusterö skola för intervjua en rektor, kändes väldigt charmigt att komma och se ut som om man hade typ duschat i lera XD  Det har varit en bra dag tills allt blev nästan en mardröm som det känns nu =/
Betyder detta slutet av "sagan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0