Helgen är redan slut =/

Heejj! Åh nej säger jag bara, det e söndag :( hatar det verkligen, har ingen lust alls att gå till skolan imorn, är så sjukt seg och tycker typ allt är ansträngande och jobbigt just nu :P
Igår blev det som sagt en fylla, inte lika stor som på fredan men det kändes hah :P
Hade ju tappat  bort min mobil också igår eller i natt kanske man ska säga men den var kvarglömd  hos han vi var hos så var där tidigt i morse och hämta den :P
men hade skit roligt igår förutom när det vart problem att komma hem men det löstes sig till slut som tur var..:)

Har även varit i sollentuna idag med mamma:D, jag köpte en skjorta som jag egentligen aldrig brukar använda men tänkte att det skulle vara kul med något nytt :p Och sen så köpte vi även en hårfärg till mig men ska färga håret nästa helg, haha få se om det går av då för håret e ju as slitet nu och så ska jag ha ännu mer blonderingsfärg på det, ska bli kul och se hur det slutar :P
Jag kan inte lägga in mina bilder på datan från mobilen :s Så blir mycket kort med camen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0